„Ahhoz, hogy egy felnőtt ember valóban dönthessen, hogy dohányzik-e vagy sem, szükséges lenne az építkező jellegű felvilágosításra már az óvodás kortól.”
Bemutatkozás
A Füstölgők Társasága fontosnak tartja a dohányzás kultúráját és a kulturált dohányzást. Tagjaink között egyaránt vannak dohányosok és nem dohányzók. Társaságunk részt vett a nemdohányzók védelmében született törvény kialakításában. A társaság nyitott az értékekre, amit azzal is vállalunk, hogy több alkalommal rendeztünk Füstölgő Juniálist.
Bővebben...
Többet költenek e-cigi reklámra a gyártók |
Írta: Füstölgők |
2014. április 28. hétfő, 09:51 |
Nőtt az amerikai elektromos cigarettagyártók reklámköltése. Tavaly közel 60 millió dollárt költöttek a cégek marketingre. A legújabb mérések szerint némely cégek esetében a marketing költségvetés évente 100 százalékkal emelkedik. Több dohányzásellenes szervezet tiltakozik a reklámok ellen, mert attól tartanak, hogy ezek elsősorban a fiatalokat célozzák meg. Egyelőre nincs korlátozva a dohányipari vállalatok számára, hogy milyen formában reklámozhatják a termékeiket. Az egyik vezető vállalat szóvivője elmondta, mindent megtesz azért, hogy reklámok üzenetei ne jussanak el a kiskorúakhoz. Forrás: http://www.kreativ.hu/marketing/cikk/e_cigaretta__erosen_kampanyolnak_a_gyartok?utm_source=newsletter&utm_medium=kreativ_online_hirlevel&utm_campaign=11811 |
Módosítás dátuma: 2014. április 28. hétfő, 09:54 |
Játék
Igaz-e, hogy Európába Amerika felfedezése után került a pipa, a pipázás szokása? (1/10)
igen
nem, előbb
nem, jóval később